duminică, 20 ianuarie 2008

Spirit by Aangel


Lacrimi ineaca acum sufletul meu,
Izvoare nasc din ochii mei,
Rauri curg pe obrajii mei,
Valuri de durere doboara al meu suflet,
Focul din inima mea arde-ncet...
As vrea sa ma evapor,aer sa devin,
Durerea sa nu o mai simt...
As vrea cerul sa ma lumineze,
Sufletul sa mi-l elibereze...
As vrea pamantul sa ma ocroteasca
Si durerea s-o opreasca...
As vrea luna sa-mi vorbeasca,
"Te iubeste!" sa-mi sopteasca,
As vrea soarele sa ma aline,
Sa-mi spuna "El traieste pentru tine!"
As vrea stelele sa-mi fie aproape
Atunci cand plang tarziu in noapte,
Sa-mi spuna ale sale ganduri,
Sa-mi aduca ale sale soapte...
Soapte candva minunate
Care nu pot fi uitate,
Soapte si saruturi de mult apuse
De el din sufletul meu smulse...
As vrea sa pot da timpul inapoi,
Sa nu fiu eu sau el,ci noi...

Niciun comentariu: